сряда, 27 февруари 2013 г.

BALEA Zucker Schnute

Здравейте :)


  Манията по този лосион беше доооста отдавна, но както често се случва след като всичко започва да отшумява се засилва и моят интерес :) Става въпрос за лосиона от серията на Balea Young - Zucker Schnute и балсамът за устни от същата серия. 




Лосионът си го купих преди известно време и затова имам наблюдения, които ще споделя с Вас. 



Консистенцията му е като на повечето лосиони от серията Young - лесен за разнасяне, попива много бързо и мирише уникално :) Бях чела доста мнения за продуктът и основното, което всички споделяха беше именно аромата. На мен лично ми мирише на торта, на сладко..и ако със затворени очи го усетя със сигурност ще си помисля, че е нещо за ядене. За да обобщя ще кажа само, че мирише така, както се и казва - на захарна целувка :) 



Опаковката на лосиона е добра, макар, че най - вероятно когато се стигне до дъното ще остане доста неизползван продукт. Друг голям плюс е голямото количество ( 400 мл.) и, разбира се, достъпната цена. Забравих да кажа, че аромата е много траен. Когато се нанесе в началото е много силен, но постепенно мирише много приятно. Не бих казала, че се усеща цял ден, но за продукт от този клас, според мен, е много добър.


 Другият продукт от тази серия, който си купих съвсем наскоро е балсамът. 



 Той е без цвят и аромата би трябвало да е същия като на лосиона, но аз не го усещам така. Слагам си го, защото наистина омекотява устните и остава много приятно усещане. Трайността му също не е голяма. 



 Това са моите отзиви за тези продукти. Като цяло, бих си закупила лосионът отново, но не и балсамът. Надявам се да съм била полезна. Хубав четвъртък :) 


Mihaella Golden

3 коментара:

  1. Здравей.. много хубав блог имаш :)
    Може да си сложиш притурка за следене.. :P

    ОтговорИзтриване
  2. Здравей :) Много ти благодаря. Това е първият коментар, който получавам и се радвам, че е толкова положителен. Ще се опитам да сложа притурката, макар все още да не съм много запозната как става. Отново ти благодаря :)

    ОтговорИзтриване
  3. Използвала съм този продукт и мирише изключително приятно. :)

    ОтговорИзтриване