сряда, 10 юли 2013 г.

Wet 'n Wild

Здравейте :)

 Как сте днес, скъпи мои? Току що си изпих кафето и реших да Ви разкажа за някои от продуктите на марката Wet 'n Wild, които ми бяха любезно изпратени за проба от Интелфарм ООД.


 Започваме със сенките Coloricon. Моят цвят е Е382В Cool As A Cucumber.


Впечатление ми направи опаковката - много добре запечатана, така че да сте сигурни, че никой преди Вас не я е пробвал. Затваря се плътно и няма опасност да се отвори в чантата Ви, например. 


 На самата опаковка е показано как бихте могли да нанесете сенките. Мисля, че това е много полезно. На сенките също е обозначено кой цвят къде може да бъде нанесен.


 А ето ги и цветовете. Три много добре съчетаващи се сенки, с които могат да се създадат доста интересни визии. Светло зелено, тъмно лилаво и тъмно зелено, всичките са перлени. Самите цветове са много, много красиви, но наистина би било добре, ако бяха по - пигментирани.


 Трябва да Ви кажа, че за да излязат цветовете толкова наситени се иска доста усилие. Не са много пигментирани и е добре да бъдат нанесени върху очите с база за грим. 


 В опаковката има и две четчици. Едната е от дунапренените, които ги има и в много други сенки, а другата е много симпатична и може да влезе в действие.


За съжаление не мога да Ви покажа гримът, който аз сътворих, защото фотоапаратът ми изобщо не ми съдейства днес. Ще опитаме друг път :)) 
 Цена: 7.90лв.

Продължаваме със спиралата, която получих.


 Тя е от серията Mega Length,а цветът е ЕС892А Very Black. И наистина трябва да Ви кажа, че е много черна :) Тази спирала много бързо ми стана любима и в последно време не я заменям за друга. 


 Консистенцията е уникална и е необходимо да я нанесете само веднъж за страхотен резултат. Станах малко като Хорст Фукс от рекламите на Телешопа. Но наистина съм въз - хи - те - на!
 А четката ... 


Много гъвкава с малки реснички по цялата дължина. Придава страхотен обем и дължина на миглите без да ги сплъстява. Взима точно толкова продукт, колкото е необходим и нито грам повече :) Хахах, днес не съм добре!
 Цена: 8.90лв.

Следващият продукт е червило 2 в 1 от серията Wild Shine.


Цветът, който имам аз е Е927 Risque. Мога да го определя като кафеникаво с лек лилав нюанс .. например :) Консистенцията е много приятна. Нанася се лесно върху устните и не ги изсушава. Придава меко усещане като на балсам. Цветът е наситен и се задържа доста време върху устните.


Единственият минус е, че червилото не се прибира докрай в гилзата и когато се слага капачката много често по нея остава от продукта.


 За това говоря - при мен се случва всеки път.
 Цена: 6.90лв.

И останаха лаковете за нокти, в които съм влюбена много отдавна.


 Лаковете са от две различни серии - Wild Shine и Fast Dry. Двата цвята Wild Shine са Е429D ( розов) и Е446С ( тюркоаз ). 


 Цветовете са страхотни. Наситени са и имат лек блясък. Изсъхват много бързо и са трайни.


Четката им е тънка и това прави нанасянето на лака много лесно и прецизно.
 Цена: 2.90лв.


Цветът на блестящия лак е Е238С и много напомня на конфетите на Essence, но няма от ситните блестящи частички. Според създателите изсъхва за 60 секунди и наистина е така. 
 Цена: 5.90лв.


 Съжалявам, че цветовете излизат толкова бледи и не се показват в пълното си очарование. Обещавам да се постарая да Ви покажа и грим със сенките. 

 Също така искам да благодаря на Интелфарм ООД, че ми се довериха. Ако се интересувате от продуктите на Wet 'n Wild може да погледнете в сайта http://world-of-makeup.intelpharm.com/52/Wet-n-Wild/ , а също така и Фейсбук страницата на марката https://www.facebook.com/pages/wetnwild-BG/111184515584052 .

 Искам да Ви попитам срещали ли сте някъде новата колекция на Wet 'n Wild в колаборация с Фърги? Нещата са много интересни и се надявам да ги има и при нас в България. 

 Желая Ви прекрасен ден и до скоро, скъпи мои :)

Mihaella Golden

Няма коментари:

Публикуване на коментар