сряда, 27 ноември 2013 г.

Galaxy nails

Здравейте :)

След дългото ми отсъствие днес се завръщам с нова публикация. А именно, ще Ви представя маникюра, който си направих днес. Вдъхновението ми, както сами ще предположите, дойде от красивото нощно небе, от звездите и необятната вселена и цялата мистерия, която се крие там горе.
 Без повече приказки пристъпвам към начина, по който сами да си направите този галактически маникюр у дома.


 Това са лаковете, които аз използвах. Също така ще Ви трябва гъбичка, за да направим този преливащ ефект. Може да се използва гъбичка за фон фьо тен. Аз лично използвах такава за миене на съдове. А сега ще Ви покажа и как точно да си направите този маникюр.


 Разбира се, започваме с основа. Аз използвам тази на Nail Repair Micro Cell 2000, за която ще направя отделна публикация.


 След това слагаме два слоя черен лак. Моят е на Farmasi номер 81 и го избрах, защото има блестящи частички, които са идеални за нашата цел.


 Ето тук ще влезе в употреба и гъбичката, за която Ви споменах. Върху нея ще сложим тънък слой син лак. Аз избрах този на Golden Rose от серията Rich Color номер 16. Ако за основен цвят сте използвали черен лак, в който няма светли частички, препоръчвам синият лак, който ще сложите да е в по - светъл нюанс.


 С леки потупвания с гъбичката по нокътната плочка се създават преливанията. На снимката ефектът, за жалост, не се вижда. Така ще процедираме и с другите цветове, които сме избрали.


 Следващият цвят, който аз избрах е на Perfect и е от пясъчната колекция, номер S75. Отново потупваме с гъбичката. С този лак трябва да се внимава и да се сложи много малко, защото цветът е много наситен и лесно може да се прекали с него. Ако това все пак се случи, може да добавим още малко от синия лак.


 Един от последните лакове, които ще използваме е с много красив ефект. Това е топ лакът на Golden Rose от една от новите серии - 3D Glaze. В него има няколко вида блестящи частици с различен размер, които са много подходящи за маникюра, които искаме да постигнем. Може да се нанесе като тънък слой директно върху нокътя. Аз предпочетох да използвам гъбичката.


 Следва да нанесем и тъмно лилав нюанс. Аз използвах страхотният лак на Essence от серията на Здрач 02 Alice had a vision - Again. Обожавам този цвят, макар че самият лак е доста гъст. Ако имате предложения за нещо подобно, ще се радвам да ги споделите.


 Последната стъпка е по желание. С бял лак може да направим малки точици, които ще бъдат нашите звезди. И накрая завършваме с топ лак, който ще запечата всички цветове.

 Надявам се идеята ми за галактически маникюр да Ви е харесала. Ще се радвам, ако я опитате, да споделите Вашите интерпретации. Щастлива съм, че отново започнах да пиша и нямам търпение да наваксам.
 Благодаря Ви за подкрепата. Без Вас със сигурност нямаше да се справя :) 

Mihaella Golden

3 коментара: