понеделник, 19 май 2014 г.

Грижа за кожата

Здравейте, 

в първия работен ден от тази седмица реших да Ви представя продуктите, които използвам, за да се грижа за доброто състояние на моята кожа. Ще започна, като кажа, че кожата ми е суха и се нуждае от доста хидратация. Без много приказки ще пристъпя към съществената част :)



1) Мицеларна почистваща вода на Garnier. Бях чела доста положителни мнения за нея и затова реших и аз да я пробвам. Наистина е уникална - почиства лицето много лесно и не е необходими излишно търкане, като други продукти.

2) Следва мицеларната вода на La Roche - Posay, която е в малкия вариант. От нея също съм много доволна и мисля, когато свърши да си я закупя в пълния размер.

3) Душ гелът на Bioderma, който е подходящ за лице беше в една от кутиите Pinks и от както го имам го използвам редовно. С него почиствам лицето си, когато подръка нямам продукт за тази цел. Предназначен е за суха кожа, каквато е и моята. Няма аромат и е без парабени. Страхотен заместител на геловете за лице.

4) Когато кожата ми е по - замърсена и се нуждае от по - дълбоко почистване, на помощ идва моят любим скраб за лице на  Freeman Facial Creamy Scrub. Това е продукт, който също горещо Ви препоръчвам. Почиства наистина добре, оставя кожата приятно мека и гладка, а аромата е неустоим. Има много фини частички, които не нараняват кожата. Нанасям го върху влажно лице с розовата четчица, която се вижда в лявата част на снимката, и след това отмивам с хладка вода.

5) Маската за лице, която използвам от около месец, отново е на Freeman, а именно Facial Brightening Mask. Тя е със златен житен клас и е подходяща за дехидратирана кожа. Обичам тази маска, защото остава кожата ми някак сияйна и свежа. Друга маска, която бих искала да опитам от Freeman е тази с авокадо, за която съм чела много хубави неща.

6) Следващият ми помощник в борбата с дехидратираната кожа е термалната вода на La Roche - Posay. Това е втората, която използвам и наистина ми помага да поддържам влажността на лицето си. Нанасям я на почистена кожа и преди да е изсъхнала слагам от крема, който използвам. По този начин кожата получава допълнително хидратация.

7) В момента използвам два крема. Първият е на La Roche - Posay Hydraphase Intense Riche. Подходящ е за моят тип кожа и съм много доволна от него. По - нататък може би ще напиша публикация специално за него и за другият крем, който използвам. Нанасям от този крем преди грима, тъй като е много подходящ и като основа.

8) Другият крем, за който споменах е на Uriage Xemose за много суха и чувствителна кожа. Кремът е подходящ и ако имате зачервявания по лицето. Повече за него в следваща публикация.

Това са основните продукти, които използвам, за да се грижа за моята кожа. Когато посещавам аптеката винаги ми дават тестери, благодарение на които всъщност мога да разбера и кое е подходящо за мен. Така че моят съвет е, преди да си купите крем за лице, поискайте тестерче, с което ще разберете дали кремът е подходящ за вашата кожа.


 Надявам се публикацията да Ви е харесала и да е била полезна. Ще се радвам да споделите какви продукти използвате Вие в грижата за вашето лице. 
 Желая Ви успешна седмица и много усмивки :)

Mihaella Golden

Няма коментари:

Публикуване на коментар