вторник, 5 март 2013 г.

Essence - The Twilight Saga

 Здравейте :) 

 Днес реших да ви покажа един от лаковете на Essence от колекцията за филма "Здрач: Зазоряване", а именно номер 02 Alice Had a Vision Again. Комбинацията, която избрах е много актуалния напоследък френски маникюр с триъгълна форма. За целта използвах светла основа и разкошният цвят на Essence. За да оформя триъгълните връхчета сложих тиксо и изчаках доста време, за да засъхне напълно всеки слой. 



 Сега малко повече за самия лак. Цветът е просто убийствен - любимото ми лилаво. И не само това, а в него има и блестящи частици, които не се виждат на снимките.


  Консистенцията му е малко по - гъста отколкото ми се иска, но предполагам, че с един разредител това може да се поправи. Нанася се много лесно, тъй като лака е с новите дебели четки на Essence. Необходими са два пласта, за да се постигне този красив цвят.


 Като цяло ще кажа, че лака ми харесва, но наистина консистенцията му е доста гъста. Ако Вие сте изпозлвали лаковете от тази серия може да споделите и при Вас ли е така. 


Днес снимките ми не са много сполучливи, за което се извинявам :) 


 Надявам се днешната ми идея да Ви е харесала и да Ви вдъхнови за експерименти, които да споделите с мен. Желая Ви весела сряда - вижда и се края на работната седмица. Целувки от мен :) 

 Mihaella Golden

Няма коментари:

Публикуване на коментар