четвъртък, 21 март 2013 г.

Flormar 424

Здравейте :) 

  В този прекрасен слънчев ден, заредена с положително настроение, реших да се лакирам в един от цветовете, които свързвам с топлото време - ментовия Флормар 424. Сигурна съм, че всички сте го виждали, защото миналото лято беше един дооооста популярен и търсен цвят. Ето го и моето предложение - с акцент на безименния, както винаги :)
 

 Цветът е много красива мента, почти идеалната, според мен. Постигнала съм го с две нанасяния. На мен вече започна да ми се лющи, което сигурно е защото първо използвах два слоя база и накрая завърших с топ лак. Може би от самото наслояване ми се получи така. Но, като изключим това, съм много доволна от наситеността на този лак.



 На безименния нокът сложих любимия Golden Rose Jolly Jewels 103, който доста си отива със това зелено.



 Всеки път, когато погледна цвета и си мисля за лято, море, вълни, слънце .. ах, нямам търпение да дойде лятото :) 
 Желая Ви слънчев четвъртък !

Mihaella Golden

Няма коментари:

Публикуване на коментар