понеделник, 13 октомври 2014 г.

Maybelline Color Drama

Здравейте,

след края на първия работен ден за тази седмица е време да си поговорим за един нов продукт на българския пазар, а именно моливът за устни на Maybelline - Color Drama.


 Всъщност спокойно можем да кажем, че това е червило. Нанася се много лесно върху устните, а покривността е перфектна. Смея да кажа, че този продукт, за разлика от стандартните моливи, не изсушава устните и е доста траен.


 Моливът/червило за устни се предлага в 9 нюанса. Цветът, който избрах аз е 130 Love My Pink. Предполагам ще кажете, че този наситено розов цвят съвсем не е продходящ за есенния сезон. Но именно сега аз обичам да залагам на любимата си комбинация от розов лак на Kiko 311 и добре познатото Ви червило на Catrice 200 Get the Nudes Paper! Гримът върху устните изглежда съвсем завършен, придружен от това малко бижу на Maybelline.Все още не съм готова да оставя топлото време зад гърба си.


 Опаковката на продукта е стандартна за моливите за устни - нищо твърде ексцентрично. Размерът е подходящ за несесера с грим, който нося в чантата си. Няма опасност да се отвори, защото се затваря доста плътно.
 Моливът има много лек сладникав аромат, което на мен ми направи страхотно впечатление, защото съм свикнала с по - скоро странната миризма на подобни продукти.


 Цветът, лично на мен, много ми харесва. Със сигурност ще е неизменен спътник на лято 2015. А когато реша, че и за мен най - сетне е дошла есента (дано да не е скоро!), със сигурност ще се поглезя и с някой от по - тъмните нюанси, които предлагат от марката.
 С две ръце Ви препоръчвам да опитате това червило/молив - самото име показва, че има двойно приложение. А и цената е само 4,99лв.

 Ще се радвам да споделите Вашия опит с този или подобни продукти. 
Желая Ви приятна седмица, изпелнена с много любов и ... усмивки :)

Mihaella Golden

5 коментара:

  1. Чета само хубави работи за този молив ,но не мога да го намеря :(

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз моя го купих от Лили на Червения. Там имаше доста богат избор от цветове. Проверявала съм в ДМ, но там все още не са го заредили.

      Изтриване
  2. и аз го имам :) мисля и аз да направя ревю

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Поли, ще се радвам да прочета и твоето мнение. Любопитно ми е кой цвят си избрала ти :)

      Изтриване
  3. Цветът е страхотен. Поздрави за статията!

    ОтговорИзтриване