четвъртък, 4 април 2013 г.

La Roche-Posay Hydreane RICHE

Здравейте :)

Днес с Вас ще разгледаме един крем за лице, който ме спаси от силно дехидратираната ми кожа. А именно - La Roche - Posay Hydreane Riche. 

Преди около 3 месеца когато ходих на козметик, след самата процедура кожата ми стана много суха и се лющеше, защото нямах подходящ крем за лице. Попитах козметичката ми кой би ми подействал добре и тя силно ми препоръча този. Използвам го от тогава и трябва да Ви кажа, че при мен действа много, много добре.
 Това, което кремът обещава е да хидратира кожата и да намали чувствителността. Нещо, което лично на мен ми се стори много интересно е, че в самият крем има термална вода, която е и най - известния и използван продукт на компанията.
  На опаковка пише, че термалната вода има доказани успокояващи, антиоксидантни и омекотяващи свойства, ежедневно хидратира и възвръща комфорта дори на най - чувствителната кожа.
 Кремът е подходящ за основа за грим и може да се нанася както сутрин, така и вечер.
    
                              

Съставки:

Aqua/Water
Glycerin
Cetearyl alcohol
Isohexadecane
Glyceryl stearate
Cyclohexasiloxane
Caprylic/Capric/Succinic triglyceride
Petrolatum
Butyrospermum parkii butter/Shea butter
PEG - 100 stearate
Tocopherol
Chlorhexidine digluconate
Polyphosphorylchoholine glycol acrylate
Caprylyl glycol
Ceteareth - 20
Citric acid
Parfum/Fragrance

Опаковката е много удобна и съдържа 40мл продукт, който стига за около 3 месеца. Кожата ми беше наистина много дехидратирана, но само след втория ден започва да си възвръща свежестта. Кремът е богат, но в същото време не е мазен и попива много бързо. Именно затова може да се използва и като база.Според мен миризмата му е лека и приятна.

 Препоръчвам Ви крема с две ръце, ако имате суха и дехидратирана кожа, защото наистина действа. В момента използвам друг крем, защото този свърши, но със сигурност ще си го купя отново. Цената му е около 22 лева. И тъй като идва лято бих пробвала и новият ББ крем на La Roche - Posay, от същата серия. 
 Споделете, ако имате впечатления от други продукти на тази фирма. Ще се радвам да чуя вашите мнения. 
 Желая Ви прекрасна вечер, сред любимите хора :) 

 Mihaella Golden

Няма коментари:

Публикуване на коментар