вторник, 23 април 2013 г.

Maybelline Color Sensational Cream Gloss

Здравейте :)

Как сте в този прекрасен, слънчев ден? Днес реших да си поговорим за един от глосовете на Мейбълин. Купих си го неотдавна, и сега, след като съм го използвала известно време, реших да споделя впечатленията си с Вас. 


От Мейбълин ни обещават изтънчен цвят, блясък от чисти пигменти и луксозно усещане от меден нектар, който ще направи устните хидратирани.
 Опаковката е прозрачна, но трябва да кажа, че цветът, който се вижда не е реалният. В действителност е доста по светъл и не толкова пигментиран. Аз имам номер 105 Cashmere Rose. Предлага се в 12 цвята, като не съм сигурна дали всички ги има тук при нас.


Аз харесвам този тип апликатори, защото само с едно нанасяне имам необходимия цвят. Самият той е леко прасковен с много приятни, но ненатрапчиви блестящи частици. 
 Това е първият ми глос, който оставя такова приятно усещане. Не бих казала, че е луксозно, тъй като цвета едва се забелязва, но наистина устните се усещат нежни и хидратирани. Текстурата е кремообразна и няма лепкаво усещане.


В заключение ще кажа, че съм доволна от този глос, само ми се иска да беше малко по - пигментиран. Аромата е съвсем лек и много приятен. Доволна съм от апликатора, лекия блясък и хидратацията.    
Ако търсите лек цвят, подходящ за ежедневието, Ви препоръчвам именно този. Но ако се надявате на нещо "УАУ", това не е вашият продукт.
 Момичета, желая Ви прекрасен ден. На мен днес ще ми правят зъбчетата и вече нямам търпение - стискайте ми палци :))

Mihaella Golden

Няма коментари:

Публикуване на коментар