неделя, 14 април 2013 г.

Rimmel Stay Matte Powder

Здравейте :)

От известно време си търсех подходяща пудра, тъй като моята свърши, а и не бях особено доволна. Купих си матиращата пудра на Римел, за която ще си говорим днес. 
 


 От Римел обещават, че пудрата действа до 5 часа, матирайки кожата. Също така помага да се сведе до минимум появата на пори. Пудрата е дерматологично тествана и е подходяща за всеки тип кожа. Цветът, който аз избрах е 001 Transparent. В България, доколкото знам има 4 или 5 от цветовете, което е доста добре, защото както знаете малко чужди марки зареждат всички разцветки от продуктите си при нас.
 Още когато пробвах пудрата в магазина ми направи впечатление, че е много приятна на допир - някак мекичка и много лека. Така се усеща и на лицето. Не придава онзи вид на силно гримирано лице, който стои ужасно. Също така мирише много приятно - на бебешки крем :)) 
 При мен се задържа повече от 5 часа, без да е необходимо да я нанасям отново. Не се забелязва никакво лъщене и фон дьо тенът си е на мястото. 



 Много съм впечатлена от пудрата на Римел, защото с нея лицето ми изглежда много чисто и наистина се усеща много леко върху кожата. Със сигурност бих си я купила отново, което няма да е скоро, защото 14 - те грама продукт няма да свърши скоро :)) Единственият недостатък е опаковката, която се отваря много лесно и трябва да се внимава с нея.



 Препоръчвам Ви я с две ръце. Споделете Вие каква пудра използвате и дали сте доволни :)) 
 Желая Ви приятна мързелива неделя :)

Mihaella Golden

Няма коментари:

Публикуване на коментар